loading...

پرده برقی متین

بازدید : 136
پنجشنبه 19 خرداد 1401 زمان : 16:04

پرده زبرا همانطور که نامش شما را به یاد کلمه انگلیسی Zebra می اندازد برگرفته از طرح بدن گورخر میباشد و در طراحی این پرده یکی در میان از پارچه و تور استفاده شده این پرده یکی از انواع پرده برقی می باشد و در بازار طرفداران مخصوص به خود را دارد.

چرا پرده اتوماتیک زبرا بخریم؟

نصب آن شما را از شر پرده های ساده منزل راحت می کند. یکی از ویژگی هایی پرده های زبرا این است که هم به صورت دستی و هم به کمک ریموت کنترل باز و بسته می شود. این نوع پرده برقی دوام و عمر بسیار بالایی دارد .

انتخاب پرده زبرا مناسب برای آشپزخانه

پرده زبرا آشپزخانه یکی از انواع پرده های مدرن به حساب می آید که به آن پرده دوبل هم گفته می شود. در زمان تولید این نوع پرده از دو نوع پارچه استفاده می شود تا طرح راه راه پیدا کند.

این نوع پرده گزینه ی مناسبی برای پنجره ی آشپزخانه شما هستند چرا که در دو سبک کلاسیک و مدرن تولید می شوند.

مطالب پیشنهادی: پرده برقی

محصولات پرده متین:

پرده برقی سیلوئت | پرده برقی رومن | پرده برقی بامبو |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 55
يکشنبه 15 خرداد 1401 زمان : 13:05

بشر در زندگی مدرن به دنبال برطرف کردن مشکلات است تا کارها را آسان و بی دردسر نماید. پرده برقی و امکانات آن از محصولاتی است که رو به پیشرفت است تا زندگی مدرن را حالتی تازه ببخشد.

برقی شدن و نصب موتور پرده برقی روی همه نوع پرده ای امکان پذیر است و شما برای هر پنجره و با هر پارچه ای میتوانید یک پرده برقی داشته باشید.
انواع پرده برقی
پرده زبرا: پرده زبرا دارای عملکرد بسیار مناسب و ظاهر فوق العاده زیباست که می تواند جذابیت دکوراسیون منزل شما را دو برابر کند.
پرده شید: پرده شید دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که می توانید با هر مدل دکوراسیون آن را ست کنید و نور محیط را به راحتی تنظیم کنید.
پرده کرکره: پرده کرکره از دو نوع فلزی و چوبی تشکیل شده که قابل ست شدن با هر وع دکوراسیون را دارند و تنظیم نور به راحتی انجام می شود.
نصب پرده برقی
کافی است در زمان سفارش محصول، ابعاد و اندازه و فرم میله و پرده را به تولید کننده اطلاع دهید و پرده اتوماتیک منحصر به فرد خود را داشته باشید.
پرده ها روی میله غلتکی علاوه بر سهولت جابجایی میتوانند یک دکور مدرن را برای محل زندگی و کار شما فراهم کنند. این محصولات با امکان کنترل از راه دور به عنوان یک کالای لوکس شمرده میشوند تا زندگی را برای شما هرچه بهتر و آسان تر نمایند. اما امروزه بیشتر افراد تمایل دارند از پرده هوشمند استفاده کنند تا نیمی از تجربه ی زندگی راحت را حس کنند.

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 169
يکشنبه 8 خرداد 1401 زمان : 14:53

پرده برقی رومن فاقد آستر در زیر پرده است و به این صورت است که در پشت پارچه اصلی پرده، از آستری‌ های رایج استفاده نمی‌ شود. زمانی که از آستری در زیر پرده رومن استفاده نمی‌شود، پنجره‌ها هم از داخل خانه و هم از بیرون ، از نمایی زیبا و شیک برخوردار هستند.

اندازه پرده هوشمند رومن تا چقدر می تواند بزرگ باشد؟

پرده برقی از نوع رومن قابلیت این را دارد که در هر اندازه ای به هر سبکی را می توانید نصب کنید. پرده های برقی از این مدل قابلیت این را دارد به شکل بسیار زیبایی باز و بسته شود بدون اینکه مثل پرده های قدیمی چروک بیفتد یا به شکل ناهمگونی باز و بسته شود.

مزایای پرده اتوماتیک رومن را میدانید؟

قیمت مقرون بصرفه از اولین مزایای این مدل پرده برقی محسوب می شود و همچنین به شما کمک می کند که با هر میزان بودجه ای که دارید پرده ای با زیبایی منحصربفرد و در طرح های متنوع داشته باشید.

تمیز کردن پرده برقی رومن به هیچوجه سخت نیست و با دستگاه بخارشو به طور کامل تمیز می شود همچنین برای نصب کردن آن نیازی نیست سختی بکشید و به راحتی نصب می شود.

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 103
شنبه 7 خرداد 1401 زمان : 16:11

پرده شید از انواع پرده های برقی است که طرفداران بسیار زیادی دارد که می تواند جایگزین مناسبی برای پرده های سنتی در اماکن مسکونی ، تجاری ، اداری قرار بگیرد.

کنترل نور همراه با پرده شید برقی

از وقتی که پرده شید برقی به بازار آمده است کنترل نور را برای ما راحت کرده است چراکه با کمک یک ریموت به راحتی می توانید پرده را در هر حالتی که بخواهیم قرار دهیم و هیچ مشکلی هم در این زمینه نخواهیم داشت.

پرده شید رول

این نوع از پرده برقی را می توان برای پنجره های بزرگ که اکثراً در خانه های ویلایی و دوبلکس ، شرکت های بزرگ ، مجتمع های تجاری و .. نصب کرد تا از ورود اشعه های مضر فرابنفش به داخل محیط جلوگیری کرد.

پرده آشپزخانه را شید انتخاب کنید!

آشپزخانه در هر خانه ای از جمله نقاطی است که رفت و آمد ، فعالیت بیشتر انجام می شود و شما باید طوری پرده آشپزخانه را انتخاب کنید که وقتی به این نقطه ی مهم مراجعه می کنید زننده نباشد همچنین خانم های خانه دار باید در این نقطه احساس آرامش کنند و بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند.

محصولات پرده متین:

پرده شید | پرده کرکره | پرده رومن |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 80
چهارشنبه 4 خرداد 1401 زمان : 12:35

اندازه گیری پرده شید قبل از خرید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید بتوانید مناسب ترین ابعاد را به فروشنده ارائه داده و گزینه ایده آل را خریداری کنید.

روش اندازه گیری پرده های شید روی دیوار

یکی از رایج ترین روش ها برای نصب پرده شید، قرار گرفتن آن روی دیوار و خارج از چارچوب و قاب پنجره می باشد. در این روش پرده از بدنه پنجره فاصله داشته و ارتفاع آن کمی بالاتر از قاب و چارچوب است.

روش اندازه گیری پرده داخل چارچوب

برای اندازه گیری ارتفاع پرده شید در داخل چارچوب به صورت زیر باید عمل شود:

1.ارتفاع سمت راست و چپ و نقطه میانی پنجره اندازه گیری شود. کمترین مقدار را انتخاب کنید.

2.برای اندازه گیری پرده شید برقی در این شرایط باید به بادخور توجه داشته باشید. برای این منظور عرض قسمت بالایی و وسط و پایین پنجره را اندازه گیری و کمترین مقدار را انتخاب کنید.

خرید پرده شید ارزان قیمت

اگر قبل از خرید پرده شید در اندازه گیری ارتفاع و عرض آن دچار ابهام هستید، می توانید با کارشناسان فروش پرده برقی متین تماس بگیرید. این مجموعه علاوه بر فروش انواع پرده برقی و ساده، به منظور انتخاب بهتر هر یک از محصولات، مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه می دهد.

ادامه مطلب: روش اندازه گیری پرده شید

مطالب پیشنهادی:7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

محصولات پرده متین:

پرده شید | پرده کرکره | پرده رومن |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 194
پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 زمان : 17:37

پرده برقی همانند دیگر تجهیزات تکنولوژی که برای آسایش و رفاه ما تولید شده و مدتی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. تمام خانه ها ، اداره ها چه بزرگ چه کوچک میتوانند از پرده اتوماتیک استفاده کنند و همچنین خانه های هوشمند هم میتوانند به راحتی بدون اینکه مشکلی پیش بیاید از آن استفاده کنند.

قابلیت کاربردی پرده برقی

از قابلیت های کاربردی پرده هوشمند می توان به سیستم کنترل هوشمند آن اشاره کرد که در هر ساعت که شما بخواهید پرده در همان ساعت باز میشود و هر موقع که شما بخواهید بسته خواهد شد و لحظه ی رویایی برای شما بوجود می آورد.


کنترل پرده برقی به هر طریقی که شما بخواهید !

برای خانه های هوشمند همچنین امکان تنظیم پرده اتوماتیک با سایر وسیله های هوشمند وجود دارد تا بتوانید همزمان چند پرده یا چند وسیله را کنترل کنید. هدف از به کار گیری تکنولوژی در زندگی مدرن، آسان تر کردن کارها، صرفه جویی در زمان و انرژی است. همچنین اگر پنجره ی عمودی در خانه دارید با نصب پرده عمودی تمام پرده های برقی به یک شکل می شوند و زیبایی دکوراسیون را در نهایت مشاهده خواهید کرد.

پرده اتوماتیک در خانه های هوشمند چگونه عمل می کند؟

پرده برقی اتوماتیک همان پرده معمولی است ولی با این تفاوت که هوشمند است و با موتور برقی کار می کند. اگر از باز و بسته کردن پرده خسته شده اید و از اینکه پرده از ریل بیرون می آید عصبانی می شوید بهتر است عصبانیت و ناراحتی را کنار بگذارید و پرده برقی را سفارش دهید.

مطالب پیشنهادی:7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

محصولات پرده متین:

پرده شید | پرده کرکره | پرده رومن |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 91
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 زمان : 15:34

خرید پرده کرکره آلومینیومی که با نام های دیگری از قبیل کرکره فلزی نیز شناخته شده می باشد، یکی از انتخاب های عالی برای منزل و محیط های اداری و کاری به شمار می رود. این کرکره ها در انواع مختلف برقی و دستی معمولی ارائه شده و به همین دلیل می توان آنها را در محیط های مدرن و کلاسیک استفاده نمود.

قابلیت شستشو؛ بهترین مزیت خرید کرکره آلومینیومی

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید هر یک از انواع پرده برقی و دستی، قابلیت شستشو و نحوه پاک کردن لک روغن و چربی و گرد و غبار انباشته شده روی آنها می باشد.

مزایای پرده کرکره ای

یکی از بهترین مزایای پرده کرکره برقی آلومینیومی، قابلیت شستشوی آسان آنها می باشد. با توجه به اینکه بدنه کرکره فلزی می باشد، به همین دلیل با هر نوع ماده شوینده و دستمال نمناک براحتی و بدون تغییر در فرم ظاهری و شکل و کیفیت و رنگ می توان آنها را تمیز کرد.

راه های دیگر کوتاه کردن پرده کرکره

کافیست کرکره را روی زمین پهن کنید و با باز کردن گره نخ های انتهایی، تعداد تایل و تیغه های اضافه را خارج نموده و مجدد انتهای نخ ها را گره بزنید. به همین سادگی می توان پرده کرکره ای با اندازه کاملا استاندارد و متناسب با پنجره داشت.

تنظیم نور؛ مهم ترین مزیت کرکره آلومینیومی

از دیگر مزایای خرید پرده کرکره آلومینیومی می توان به قابلیت تنظیم نور در آنها اشاره نمود. تایل و تیغه های این کرکره ها نه تنها به صورت افقی و در جهت پایین به بالا باز و بسته میشوند، بلکه زاویه آنها نیز قابل تنظیم است.

ادامه مطلب: 7 مزیت خرید پرده کرکره آلومینیومی

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید کرکره فلزی طرح چوب

محصولات پرده متین:

پرده برقی | پرده شید | پرده کرکره |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 76
جمعه 23 ارديبهشت 1401 زمان : 10:55

شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره یکی از مهم ترین دغدغه ها برای اغلب خانم ها می باشد و به دلیل عدم شناخت بافت چوب به کار رفته در این کرکره ها، نمی توان بی گدار به آب زد. پرده برقی در ادامه این مطلب بهترین روش ها برای نظافت و شستشوی انواع پرده کرکره چوبی را ارائه خواهد داد.

گردگیری قبل از شستشوی پرده کرکره برقی

اغلب خانم ها شاید تصور کنند که بهترین راهکار برای تمیز شدن کامل تیغه های پرده کرکره چوبی شستشوی آنها باشد، این در حالیست که می توان با گردگیری این مشکلات را رفع نمود. برای گردگیری این پرده ها ابتدا با نوار آویز کنار سعی کنید پرده را در حالت تمام بسته قرار دهید. در این حالت تیغه ها همگی رو به پایین قرار خواهند گرفت و می توانید با دستمال گرد و غبار را از روی آنها پاک کنید.

استفاده از جاروبرقی به جای شستشوی پرده کرکره چوبی

از دیگر راه های مناسب برای تمیز کردن پرده برقی کرکره ای می توان به استفاده از جاروبرقی اشاره کرد. کافیست مانند مرحله قبل پرده را در حالت تمام باز قرار دهید و تیغه ها رو به پایین باشند. سپس هر یک از تیغه ها را به صورت جدا با جاروبرقی تمیز کنید.

استفاده از پارچه نانو برای تمیز کرده پرده کرکره چوبی

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید گرد و غبار و حتی لکه های جزئی ایجاد شده روی تیغه های پرده کرکره ای چوبی را از بین ببرید، استفاده از پارچه های نانو می باشد.

شستشوی پرده کرکره چوبی با دستمال نمناک

متریال به کار رفته در بدنه پرده کرکره ای چوبی به گونه ایست که در تماس مستقیم با آب و نم به مدت طولانی کمی تغییر شکل می دهند.

پرده کرکره چوبی آشپزخانه به مرور ممکن ست با ذرات روغن معلق در هوا دچار لک شود که زیبایی آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

ادامه مطلب: روش های تمیز کردن و شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید کرکره فلزی طرح چوب

محصولات گروه پرده برقی:

پرده برقی | پرده زبرا | پرده کرکره |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 121
دوشنبه 22 فروردين 1401 زمان : 21:39

این کرکره ها قیمت ارزان تری نسبت به کرکره چوبی داشته، اما از نظر جلوه ظاهری شبیه به هم هستند. برای آشنایی با ویژگی ها، مزایا، معایب، انواع و قیمت خرید پرده کرکره برقی فلزی طرح چوب با گروه پرده برقی متین همراه باشید.

کرکره فلزی طرح چوب چیست؟

استفاده از پرده کرکره فلزی در دکوراسیون کاربرد زیادی دارد و یکی از اصلی ترین دلایل تقاضای بالای برای آنها، تنظیم نور بسیار مناسب در کنار حفظ حریم شخصی است.

کرکره برقی فلزی طرح چوب

با توجه به مزایای بسیار زیادی که پرده برقی به همراه دارد، کرکره ها نیز برخلاف گذشته اتوماتیک شده اند. بر روی این کرکره ها موتور و یراق آلات مخصوص نصب شده و با فشردن دکمه ریموت می توان از راه دور زاویه تیغه ها و میزان باز و بسته شدن کرکره را تنظیم کرد.

کرکره فلزی طرح چوب آشپزخانه

استفاده از پرده کرکره فلزی طرح چوب برای آشپزخانه های کلاسیک با کابینت های چوبی جلوه فوق العاده زیبایی را در محیط ایجاد می کند. علاوه بر زیبایی ظاهری و دوام و ماندگاری بسیار بالا، کرکره های طرح چوب به آسانی تمیز می شوند.

محصولات پرده متین

پرده برقی | پرده شید | پرده هوشمند |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

بازدید : 244
سه شنبه 16 فروردين 1401 زمان : 15:01

خرید پرده کرکره چوبی یکی از انتخاب های بسیار عالی برای داشتن خانه ای فوق العاده زیبا و آرامش بخش می باشد که تنوع رنگ بندی آن بسیار زیاد است.

کرکرکه چوبی سفید

استفاده از رنگ سفید برای پرده آشپزخانه، اتاق خواب و سالن پذیرایی و اتاق کودک گزینه ای بسیار مناسب است. با خرید پرده کرکره سفید چوبی نه تنها زیبایی را به محیط دعوت می کنید، بلکه تاثیر بسیار زیادی بر بزرگتر دیده شدن فضا خواهد داشت.

خرید کرکره چوبی گردویی

اگر به دنبال گزینه ای ایده آل برای محیط های کلاسیک هستید، خرید پرده برقی کرکره ای چوبی گردویی و زرشکی می توانند گزینه هایی ایده آل باشند. این رنگ بندی شباهت بیشتری با چوب طبیعی داشته و به همین دلیل در خانه هایی که سبک کلاسیک دارند سازگاری خوبی ایجاد می کنند.

پرده کرکره چوبی سیاه

در شرایطی می توان پرده کرکره چوبی سیاه را پیشنهاد داد که محیط مورد نظر شما نور و روشنایی ایده آلی داشته باشد و فضا به اندازه کافی بزرگ باشد. در غیر این صورت نتیجه خوبی را از انتخاب این پرده ها دریافت نمی کنید.

خرید پرده کرکره چوبی برقی

پرده برقی کرکره ای چوبی از جمله این موارد می باشد که استفاده از آنها را برای تمام افراد خانواده مخصوصا سالمندان آسان کرده است. کافی است از راه دور دکمه ریموت را بفشارید تا پرده به اندازه دلخواه شما باز یا بسته شود.

محصولات پرده متین:

پرده برقی | پرده شید | پرده هوشمند |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122361050

02122361051

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 9057
  • کدهای اختصاصی